Masz pytania? Zerknij tutaj!
Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz rezerwacji dostępny w opisie obozu. Należy wpisać wszystkie potrzebne informacje, zaznaczyć odpowiedni wybór obozu i kliknąć “Wyślij” – aplikacja prześle Państwa zgłoszenie do nas. Potwierdzenie wysłania formularza dostaną Państwo na podany adres e-mail. Następnym krokiem jest wpłata zaliczki na nasze konto przelewem internetowym – dane podane są w opisie obozu lub w zakładce kontakt.
Jeżeli nie dostali Państwo potwierdzenia wysłania formularza mógł się pojawić błąd serwera bądź podali Państwo błędny adres e-mail. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny 513-726-102.
Zaliczkę można wpłacić przelewem internetowym na nasze konto – dane podane są w opisie każdego obozu lub w zakładce kontakt.
Tak, w tym celu należy wypełnić formularz upoważnienia, który znajduje się w karcie kwalifikacyjnej bądź w Niezbędniku Obozowicza i Rodzica.
Jeżeli chcą Państwo starać się o dofinansowanie imprezy z zakładu pracy, zapewne będą potrzebowali Państwo Faktury VAT. Firma Radsas Fun wystawia faktury na prośbę klienta. Aby otrzymać fakturę należy wypełnić specjalny formularz, który znajduje się w opisie każdego obozu.
Numery kontaktowe do naszej firmy znajdują się w zakładce kontakt.
Podczas obozu dzieci mogą korzystać z telefonów tylko w czasie przerwy poobiedniej oraz w wyjątkowych sytuacjach. Chcemy zapobiec zabieraniu telefonów do lasu, na plażę, gdzie zbyt łatwo się gubią. Dodatkowo, zależy nam, by dzieci w codziennych, obozowych sprawach, zwracały się do wychowawców, którzy są na miejscu i pomogą dziecku. Zależy nam, by dzieci niepotrzebnie nie niepokoiły rodziców w takich sprawach jak “zgubiłem szczoteczkę do zębów”, “nie mogę znaleźć drugiego trampka”, “w łazience popsuła się spłuczka” i tym podobne. Dodatkowo, zależy nam, by dzieci, które wieczorami są już zazwyczaj bardzo zmęczone, nie dzwoniły do rodziców z tęsknoty – bo niestety, takie telefon – usłyszany głos rodzica- tylko nasila tęsknotę. Zazwyczaj w takich przypadkach “tęsknota” szybko się rozprzestrzenia też na inne dzieci.
Zapewniamy Państwa, że najlepszym lekarstwem na wieczorną “tęsknotę” jest wizyta wychowawcy, który uspokoi dzieci, by mogły spokojnie zasnąć.
W porze poobiedniej dzieci będą miały najlepszą okazję, by dzwonić do rodziców.
Zawsze podczas obozów na naszej stronie można znaleźć numer telefonu do kierownika wypoczynku, także w razie pilnego kontaktu z dzieckiem, można zadzwonić do kierownika wypoczynku.
Tak, podczas obozów dzieci mają nieograniczony dostęp do wody mineralnej, bądź soku/kompotu.
Wszelkie informacje o problemach zdrowotnych, a zwłaszcza przyjmowanych lekach bądź alergiach, należy umieszczać w odpowiednim miejscu na karcie kwalifikacyjnej uczestnika obozu.
Jeżeli dziecko dzwoni do Państwa z jakimkolwiek problemem (np. pokłóciło się z koleżanką, skończyło mu się picie, boli je głowa), powiedzcie mu, by poszło z tym do swojego wychowawcy. Dzięki temu nauczy się szukać pomocy tez u innych osób, będzie bardziej samodzielne i następnym razem prawdopodobnie nie będzie Państwa niepokoić. Proszę pamiętać, że na obozach, półkoloniach, to właśnie wychowawcy zajmują się wszelkimi problemami dzieci. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, czy dziecko zgłosiło problem, możecie zawsze zadzwonić do kierownika wypoczynku i się upewnić.
Proszę Państwa, układając program obozu/półkolonii zawsze staramy się by był on atrakcyjny, ale jednak optymalny pod względem wykonania. Mimo naszych starań i lat doświadczenia, nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych okoliczności (np. pogody, komunikacji, zmęczenia dzieci, próśb dzieci, co do programu, okoliczności ze strony instytucji). Naszym priorytetem jest to, by program był jak najbardziej dostosowany do uczestników i ich możliwości.
Nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!